Online képzések

Kezdő kurzus

Haladó kurzusok

Kottaolvasás kurzus

Dobos jóga

Ritmikai képzés

Készség fejlesztés

Bérletek

Melyik kurzust válasszam?

A kezdő kurzusban teljesen elölről kezdjük a tanulást, és szisztematikusan építkezve haladunk előre. A haladó kurzusokban egy-egy temakör köré csoportosítva sajátíthatunk el új anyagokat. A kottaolvasás kurzus azoknak segíthet, akik szeretnének megtanulni írni és olvasni dobosként. A dobos jóga kurzus olyan napi gyakorlatokkal segíthet, amelyek segítik ellazítani a szükséges izmokat és semlegesíteni az egyoldalú terhelést. A készség fejlesztés a dobolás segítségével javít a koordinációs és koncentrációs készségünkön.

Kezdőknek

Kezdjük az alapoktól

Curabitur arcu erat, accumsan id imperdiet et, porttitor at sem. Curabitur aliquet quam id dui posuere blandit. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur arcu erat, accumsan id imperdiet et, porttitor at sem. Curabitur aliquet quam id dui posuere blandit. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae

$48|hr

haladóknak

Különböző tematikák

Haladó dobosoknál az alapok már megvannak, így számukra a különböző témájú képzésekkel színesíthetik tovább a játékukat, illetve pótolhatják esetleges hiányosságaikat. Groove leckék, koordinációs gyakorlatok, fillek felépítése, páratlan ritmusok, kétlábdobos gyakorlatok és még sok más tematika színesíti a választékot. A leckék elsajátításához videós, illetve letölthető kotta segédletek segítenek.

$48|hr

dobos jóga

Gyakorlatok, nyújtások, erősítések

“Minden dobosnak szükséges rendszeresen átmozgató, bemelegítő és levezető, nyújtó gyakorlatokat végeznie. Ennek hiányában nemcsak jobban ki vagyunk téve a sérüléseknek és a krónikus fájdalom
kialakulásának (derékfájás, fájdalom a csuklóban, könyökben, vállban, stb.), hanem hosszú távon az ízületeinket is roncsoljuk. Folyamatosan kitett terhelés eredményeként komoly ízületi gyulladás alakulhat ki a kezekben, karokban, amelyek nemcsak a gyakorlásunkat nehezítik meg, hanem akár a normál
életvitelünket is korlátozhatják. Erre több példát is találunk neves dobosok körében, de egy kis odafigyeléssel mi elkerülhetjük a gyötrő fájdalmat és az orvosi kezelést.”

Zsigmondi Tamara, Yoga Alliance okleveles Ayurvédikus jógaoktató

$48|hr

Bérletek

Proin fermentum cursus urna, id auctor dolor. Proin ac tristique ex eget blandit justo. Fusce id semper sem.

*Proin fermentum cursus urna, id auctor dolor. Proin ac tristique ex eg

Iratkozz fel most!

Iratkozz fel hírlevelünkre, és minden újdonságról azonnal tudni fogsz, ami felkerül az oldalra.